איך התאורה במשרד שלכם?

2 בפברואר 2016

במשרדים רבים שאני מגיעה אליהם אין תאורה טובה. תאורה אינה רק אלמנט עיצובי אלא ממש מהותי. אין כמוה בייצור האוירה הרצויה. אין כמוה בהמרצת העובדים לעשייה ויצירתיות או להבדיל – לדיכאון. זה כמובן לא מוחשי אבל התאורה משפיעה מאוד על איך מראה המשרד ועל האוירה בו. כשאין מספיק אור, זה מביא לדיכאון, במיוחד במדינה כמו שלנו שהכל מואר באור הטבעי. כשיש יותר מדי אור זה גם לא טוב כי זה מסנוור. תאורה הינה חלק מהותי מעיצוב משרד. תאורה משפיעה על תפוקת העובדים ועל השמחה שלהם ולכן כדאי להשקיע.

https://www.pinterest.com/pin/501869952198723875/

https://www.pinterest.com/pin/393783561146219946/

כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את התאורה נעימה יותר:

  • להשתמש רק באור צהוב (warm light) ולא לבן (cold light). (זה לא סתם נקרא כך באנגלית). אור לבן מייצר אוירה דכאונית של בית חולים
  • גופים מאלומיניום טבעי לא מודרניים כבר כמה שנים – אז כדאי לקנות גופים בלבן או בצבע אחר.
  • להתייחס לכל שטח בנפרד (מסדרון, חדר, מבואה, חדר ישיבות, פינת המתנה, מטבח …)
  • כשהמקום חשוך מדי – יש להוסיף תאורה
  • כשמקום מואר מדי – יש להחליש את התאורה
  • להוסיף מנורת אווירה בכניסה ומעל השולחן בחדר ישיבות
  • להוסיף תאורה תלויה של פס מעל כל שולחן
  • כהתקרה  מינרלית, אפשר בקלות להוסיף גופים
  • כדאי באותה הזדמנות לעבור לתאורת לדים (אור צהוב)
  • בתקרת גבס אפשר להוסיף גופים עגולים במקבצים, ספוטים או פסי תאורה
  • הלוגו יכול להיות מואר
  • אפשר להתייעץ עם חנויות המתמחות בתאורה –  ללא תשלום
https://www.pinterest.com/pin/340021840596738278/

כתבות נוספות

לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

קרא עוד

IOTA – עיצוב טקסטיל עם חזון חברתי

מותג עיצוב יוקרתי עם חזון חברתית, שהוקם לפני שלוש שנים ע"י שולה מוזס ועל ידי טל צור. IOTA מעצבים ריהוט מבוסס טקסטיל.
בחרתי להגיש לכם את הכתבה הזאת לעודד אתכם לצרוך מוצרים של עסקים חברתיים אשר ניתן לשלב בעיצוב המשרד והבית שלכם פריטים מתוך הקולקציה שלהם.

קרא עוד

פרסונלזציה בעיצוב המשרד ככלי להעצמת השייכות ושיפור האפקטיביות

רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת.

קרא עוד