איך מיתוג וערכים משפיעים על הקונספט של העיצוב

1 באפריל 2016

מארבעת החברות הגדולות בעולם של ראיית חשבון בחרתי שתיים. PWC שהחליפה את הלוגו המסורתי בתחום ללוגו בצבעים של אדום ורוד  כחום ושחור ו KPMG שהלוגו שלה הוא בצבעי כחול – לבן.

KPMG משדרת שמרנות ודיוק חשבונאי. PWC משדר צבעוניות, פריחה, ושיתוף ואולי אפילו עבודת צוות. אז הסתקרנתי לראות איך נראים המשרדים שלהם. ולא היו לי כמעט הפתעות. במשרדים של PWC יש קלילות עם מכובדות. יצירתיות וקריצה. זה נעים ונראה שהם לא מפחדים להעיז. במשרדי  KPMG לעומת זאת יש מכובדות ורצינות. העיצוב קצת שמרני. הכל במקום, אין מקום לסטיות. אפילו אם נבחר כסא קצת שונה, ובצבע לא סטנדרטי כמו כחול, זה עדיין בצבעי המותג.כל עיצוב משרת את המותג שלו והתרבות הארגונית המתבקשת. כל חברה מעצבת בהתאם לתפיסת עולמה ולערכי המותג שלה. הצלחת המעצב היא בהעברת התחושות הנכונות לעובדים וללקוחות.גם הריהוט ותכנון חדרי הישיבות נבחר בהתאם.

משרדי PWC ברחבי העולם

משרדי KPMG מרחבי העולם

כתבות נוספות

לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

קרא עוד

IOTA – עיצוב טקסטיל עם חזון חברתי

מותג עיצוב יוקרתי עם חזון חברתית, שהוקם לפני שלוש שנים ע"י שולה מוזס ועל ידי טל צור. IOTA מעצבים ריהוט מבוסס טקסטיל.
בחרתי להגיש לכם את הכתבה הזאת לעודד אתכם לצרוך מוצרים של עסקים חברתיים אשר ניתן לשלב בעיצוב המשרד והבית שלכם פריטים מתוך הקולקציה שלהם.

קרא עוד

פרסונלזציה בעיצוב המשרד ככלי להעצמת השייכות ושיפור האפקטיביות

רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת.

קרא עוד