ספריה – פריט חובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
1 באפריל 2016

לכבוד החג אני ממליצה לעשות סדר. לזרוק מה שיותר דברים ולפנות מקום לדברים חדשים. נכון שהיום רובנו לא קוראים ספרים אבל ספרים על לארגן את הספרים שלנו מחדש. ניתן ורצוי להשתמש בספרים בעיצוב הבית וגם בעיצוב המשרד. צריך להיזהר לא להעמיס. אפשר להשתולל ולצאת מהקופסה. אז הינה כמה דוגמאות לספריות ממש מדליקות.

אפשר גם להשתמש בספרים ישנים כחומר ממוחזר לדלפק קבלה
או בתור רהיט מדליק

כתבות נוספות

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד

לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

קרא עוד

IOTA – עיצוב טקסטיל עם חזון חברתי

מותג עיצוב יוקרתי עם חזון חברתית, שהוקם לפני שלוש שנים ע"י שולה מוזס ועל ידי טל צור. IOTA מעצבים ריהוט מבוסס טקסטיל.
בחרתי להגיש לכם את הכתבה הזאת לעודד אתכם לצרוך מוצרים של עסקים חברתיים אשר ניתן לשלב בעיצוב המשרד והבית שלכם פריטים מתוך הקולקציה שלהם.

קרא עוד