איך בוחרים ריהוט משרדי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
13 ביולי 2013

העיצוב והריהוט משפיעים על הפרודוקטיביות של העובדים שלכם, ועל איכות העבודה שלהם. מוכנותם לשהות שעות רבות בעבודה. ולכן יש צורך להשקיע מחשבה וידע רב בבחירת הריהוט למשרד ועדיף להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי.הריהוט במשרד יכול לתמוך במיתוג ולהוסיף צבעוניות שמחה בחלל המחוברת למותג שלכם. לקוחות המגיעים למשרד רוצים להרגיש בטוחים באיתנות שלכם. ריהוט משרדי איכותי ועיצוב ותחזוקה מייצרים בתת מודע של הלקוח תדמית של העסק שלכם ובהתאם לזה את הנכונות שלו לעשות איתכם עסקים. כשהריהוט נוחהציוד נראה טובהמקום מסודר והכל מייצר חוויה התומכת במה שהעסק שלכם עושה ומשדר.  לקוחות ומבקרים ירצו לעשות אתכם עסקים, תצליחו לקלוט כח אדם איכותי והפרודוקטיביות של העובדים שלכם תעלה.

לעומת זאת, כשהריהוט והציוד ישן ומכוער, המקום נראה לא נקי או לא מסודר – זה לא טוב לעסק שלכם. מה חושבים עליכם הלקוחות הנכנסים למשרד? הם בוודאי יחשבו שאתם לא מקצועיים. האם יחשבו שאתם בעלי מקצוע טובים? ומה לגבי העובדים? מה לגבי קליטה של עובדים איכותיים ושימור עובדים קיימים?

הריהוט צריך להיות לא רק יפה אלא גם נוח. יש חשיבות רבה בהשקעה  בריהוט ארגונומי. ההשקעה משתלמת כי יש לכך השפעה ישירה על העובדים. ריהוט נכון ומתאים למשרד שלכם יביא לכם יתרונות עצומים, הכוללים: נוחות המאפשרת השקעה בעבודה, אווירה נעימה במשרד, שיפור ביצועים ופרודקטיביות של עובדים ואפילו יתרונות בריאותיים.יש חשיבות רבה הן לריהוט של העובדים והן לריהוט בשטחים הציבוריים. כולל במטבח.

מהם הפרמטרים אותם כדאי לקחת בחשבון בבחירת ריהוט למשרד:

  • צבע וחומרים של הריהוט – שולחנות והארוניות, כסאות, וילונות
  • ריהוט אגרונומי ונוחות – כסאות הניתנים להתאמה לגובה של העובד, וזווית רצוי. מסך בגובה העיניים.
  • פונקציונליות – האם יש ישיבות/מבקרים/דיונים באיזור שולחן העבודה או בשולחן צדדי?
  • מראה הריהוט – האם הוא מתאים למותג? צעיר ומעניין או שמרני ואיכותי
  • צבע המתאים למיתוג ומייצר את האווירה הנכונה.
  • כמות ארונות המספיקה לכך שהמקום יראה מסודר ריהוט שעושה פחות רעש כמו כסאות עם גלגלים בחדר ישיבות
  • גודל החדר ותכנון הריהוט כך שיתאים .
  • אקוסטיקה ופרטיות הנוצרת המשולבת בשולחנות העבודה.
  • האם יש מספיק שטחים ציבוריים המאפשרים להסיט את הרעש מאיזור העבודה.
  • בחירת ריהוט נכונה באיזורים הציבוריים

כתבות נוספות

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד »

עיצוב המשרד כמנוע להצלחת העסק

לא מעט פרויקטים מעוררי השראה מעטרים את ההיסטוריה של ה BBC, הבניינים של BBC north הם בלי ספק חלק מאותם הפרויקטים. הסיבה המרכזית להקמת מוקד קריאייטיב בצפון אנגליה לא היתה, לפזר את אגרת השידור באופן שווה בכל רחבי הממלכה, מן הסתם, אלא על מנת להתקרב לקהלי יעד נוספים באיזור

קרא עוד »
Coworking space

יסודות לעיצוב מוצלח של מרחבי עבודה משותפים Co-Working

אווירה של סטארט-אפים זה תמיד משהו מיוחד עבורי. לכן עיצוב משרדים של חברות סטארט אפ זו התשוקה הגדולה שלי. כמי שהיתה שותפה במספר חברות בתחילת דרכן, אני זוכרת את ההתלהבות. את העבודה הקבוצתית והדיונים על החלום ויישומו. במשרד AOL החדשים הכניסו אווירה של סטרארט-אפ.

קרא עוד »