עיצוב משרד – טיפים לפסח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
23 במרץ 2013

לכבוד פסח החלטתי לתת לכם כמה טיפים לעיצוב משרד וגם לעיצוב הבית:

הטיפ הראשון והכי חשוב כדי לייצר סביבה נעימה ומעוצבת הוא פשוט לעשות סדר.
להיות מוכנים לזרוק מה שאפשר. כשיש עומס בעיניים זה לא נעים ושום דבר לא יעזור.
הטיפ השני הוא לסרוק מסמכים ולשמור את המקור בארגזים במחסן. היום כמעט כל מדפסת בייתית יודעת לסרוק חומר.
הטיפ השלישי הוא לקנות ארונות עם דלתות שלא רואים את הבלאגן. למעט ספריות.
לא לשכוח לעשות גיבוי לחומר שבמחשב לאחר שסרקתם את החומר

חג שמח מלא יצירתיות והתחדשות
מאחלת אורנה ברקת

כתבות נוספות

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד

לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

קרא עוד

IOTA – עיצוב טקסטיל עם חזון חברתי

מותג עיצוב יוקרתי עם חזון חברתית, שהוקם לפני שלוש שנים ע"י שולה מוזס ועל ידי טל צור. IOTA מעצבים ריהוט מבוסס טקסטיל.
בחרתי להגיש לכם את הכתבה הזאת לעודד אתכם לצרוך מוצרים של עסקים חברתיים אשר ניתן לשלב בעיצוב המשרד והבית שלכם פריטים מתוך הקולקציה שלהם.

קרא עוד