כתבות מהמדיה

  • ראיון ב YNET
    טרנדים וטיפים בעיצוב משרדים
נגן וידאו
  • הרצאה בכנס SMB ינואר 2018
    איך לפתח יצירתיות של העובדים שלך?

תכנית הטלויזיה "עושים עסק" בערוץ החיים הטובים

עיצוב הקליניקה של יוסי עבאדו מהמירוץ למיליון

עונה 2 פרק 2

נגן וידאו

עונה 2 פרק 4

נגן וידאו
  • AV Master- אפריל 2019
    יסודות לעיצוב מוצלח של מרחבי עבודה משותפים

מרחבי עבודה משותפים הינם הטרנד העכשווי, יותר ויותר חברות עוברות לעשות שימוש במרחב המשותף במטרה לנצל את המרחב המשותף לתקשורת בינאישית אפקטיבית. כדי לעצב מרחב עבודה משותף מוצלח, צריך אסטרטגיה וכדי להיות בולט מהמתחרים, יש צורך בחלל דינמי, שיתאים ללקוחות הפוטנציאלים ולאורחים, תוך העברת שפת המותג המארח. 

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן>>

  • AV Master- ינואר 2019
    4 מגמות בעיצוב המשרד - מגמות 2019

העובדים כיום צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד חווייתי יותר מאי פעם. בני דור המילניום וה-Z מובילים לשינוי בלתי פוסק בדרישות העיצוב המשרדי. העיצוב צריך להשתקף באיכות העבודה ובתחרות בקליטת עובדים. שכן, רמת הפריון של צוות העובדים נשענת במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה, כמו גם על הערכים אותם החברה משדרת", אומרת אורנה ברקת, הבעלים של סטודיו אורנה ברקת – עיצוב משרד שמרגיש בית, בעלת ניסיון של יותר מ-30 שנה כמעצבת פנים, מהנדסת, ומנהלת פרויקטים.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן>>

  • HRus - ינואר 2019
    חווית עובד חיובית: איך משפיע עיצוב המשרד על הגברת התפוקה

"בעת בחירת עיצוב למשרד חשוב מאוד לשים דגש על כמה דברים מהותיים: עיצוב המשרד צריך להתאים לאופי העסק, גודל המטבח צריך לאפשר אינטראקציה נעימה בין העובדים, חיוני שיהיו תאורה טובה, כיסאות נוחים שמתאימים לגובה השולחן, ועוד", אומרת אורנה ברקת, הבעלים של סטודיו אורנה ברקת – עיצוב משרד שמרגיש בית, בעלת ניסיון של יותר מ-30 שנה כמעצבת פנים, מהנדסת, ומנהלת פרויקטים.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן>>

  • AV Master - ינואר 2019
    כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים

כבר נחקר והוכח שקיים קשר מובהק בין פריון צוותי העבודה לחוויית השימוש והנוכחות במתקני הארגון. בנוסף, ערכי הארגון משתקפים פעמים רבות בעיצוב בלי שיהיה צורך לומר מילה, דבר אשר מסייע לארגונים לגייס ולקלוט עובדים מבוקשים יותר. ההבדלים בצריכת העיצוב ניכרים באופן מובהק בעיקר בממד הגיל- בעוד שבגיל מבוגר אנחנו צורכים עיצוב שמרני יותר, הדור הצעיר צורך חוויית עיצוב שונה שהפכה לחלק משגרת יומו.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • וואלה NEWS - ינואר 2019
    בלי חוקים: המטבחים המעוצבים שהישראלים אוהבים לאהוב

טרנדים בעיצוב משתנים כל הזמן אבל מה שקורה בעיצוב מטבחים בארץ הוא מהפכה של ממש. צבעים נועזים, חומרים חדשים ואלמנטים מיוחדים יוצרים מטבחים עם הרבה דמיון ופרקטיקה. המטבחים היפהפיים מבית דני הנקר מראים איך עושים זאת נכון.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • AV Master- נובמבר 2018
    הכירו את החברה שחושבת על כל פרט

סביבת עבודה המשלבת בין עיצוב אישי לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, היא סביבת עבודה מנצחת. היצרניות משקיעות בנראות המוצרים לא פחות מהפונקציונליות. ואולי בכלל הפונקציונליות היא נגזרת של עיצוב.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >> 

  • AV Master- יוני 2018
    פרסונליזציה בעיצוב המשרד ככלי להעצמת השייכות והגברת האפקטיביות

רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • AV Master- אוקטובר 2017
    איך לנהל תהליכים פנים-ארגוניים כשקירות המשרד זזים?

שינוי במבנה המשרד או מעבר למשרד חדש, עלולים להרעיד את הקירות, במובן רחב של משמעות. עובד שמרגיש מקופח, או תחרות בין עובדים שמתעוררת שוב לחיים, עלולים להעיב על האווירה. האם אפשר לעבור משרד ועדיין לשמור על איזון תוך-ארגוני?

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >> 

  • AV Master- יוני 2018
    כיצד לבחור מעצב למשרד?

עיצוב המשרד הוא מנוע לצמיחת העסק, ומשפיע על קליטה ועל שימור של עובדים. לכן חשוב להקדיש זמן בבחירת איש מקצוע שיידע לתת מענה לצורכי המשרד הייחודיים. מדריך קצר בדרך אל שיפוץ המשרד.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >> 

  • AV Master- יולי 2017
    התאורה במשרד החדש – בין הרצוי למצוי

הכל על התאורה למשרד שלכם. תאורה היא נדבך חשוב ביותר  אשר יכול לשדרג את עיצוב המשרד באופן משמעותי. תאורה טובה אמנם עולה לא מעט אולם היא מוסיפה למשרד אופי, ייחוד ואפילו…דרמה.
למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • AV Master- מאי 2017
    קצת על חשיבות הצבע בעיצוב המשרד וחדר הישיבות

קשה וכמעט בלתי אפשרי להסביר במילים צבע ותחושה. לכל צבע יש את התחושה שלו; קומבינציה של צבעים, עוצמת הגוון, חיבור למיתוג של החברה, מייצרים לנו תחושות רבות.  הרבה מלקוחותיי אומרים שכיף להם במשרד עד כדי כך שהם לא רוצים לצאת ממנו. 

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >> 

  • גלובס - דצמ 2016
    איך לעצב את המקום כך שיתאים ל DNA של החברה

כמעט כל מי שחווה את חוויית השיפוץ – בין אם בבית ובין אם בעסק – מכיר מקרוב את הכלל “יודע איך זה מתחיל, אבל לא יודע איך זה נגמר”.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • ynet - יוני 2016
    9 טעויות עיצוב במשרד
מעצבת הפנים אורנה ברקת: "שיפוץ נכון בעסק צריך לכלול מיתוג שלו, לייצר אנרגיות טובות, ולשמש כמנוע להצלחת העסק"

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • מאקו - מידע כנסים ספטמבר 2015
    מעבר וחידוש משרד - סיוט או הזדמנות

אם אתם אוהבים את העובדים שלכם ורוצים להעלות את התפוקה שלהם, הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם בעת מעבר משרד או עיצוב המשרד. עיצוב נכון הוא לא רק עניין אסתטי ומיתוגי; המשרד הוא גם הבית השני של העובדים ומשפיע על החיבור שלהם למקום העבודה, על התפוקה שלהם, על רצונם להישאר בעבודה, ולא פחות חשוב – על קליטה של עובדים איכותיים. כמנהל כוח האדם בארגון, חשוב לך להיות חלק ממערך קבלת ההחלטות של הארגון ושהעובדים יגיעו למשרד עם חיוך.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • מאקו - LIVING/אדריכלים אוגוסט 2015
    איזה אופיס יש לך? 8 משרדים מעוצבים
שולחנות מכוסים בדשא, פילים על הקירות, משחקי מחשב או סלון ביתי – 8 משרדים בארץ שתרצו לשלוח אליהם קורות חיים.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • Allmarkeging - אפריל 2014
    פינוקים למנהלים: כסא בטעם אישי

רבים משקיעים תקציבים בעיצוב חלל המשרד ומשלימים עם חזותם החד גונית, של הכיסאות הארגונומיים. מהיום, מציעה חברת usexport.co.il  שירות ייחודי המאפשר לרפד ולגוון את כיסא העבודה לעסק או למשרד הביתי  לפי טעם ואיכות, ב"תפירה אישית"
וכחלק מהעיצוב הכולל. השירות מוצע בשלל צבעים ודוגמאות לבחירה, מקטלוגים או בהזמנה אישית, ייחודית מהלקוח.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן  >>

  • גלובס קונספט - ספטמבר 2014
    צבע חוצה תרבויות

"מי מאיתנו אינו שואף להיות שמח ומאושר יותר? העיצוב מסביבנו מייר תחושות ואנרגיות המייצרים אווירה לפעמים אופטימית ושמחה ולפעמים אווירה עצובה או קרה. בעיצוב משרדים המגמה היום היא להכניס צבעוניות שמחה, ואני תמיד מעדיפה חללים שמחים ואופטימיים על חללקים קרים. " אורנה ברקת

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • Ynet - פברואר 2014
    משנה מקום משנה מזל

מה טוב יותר לתפוקת העסק – חלל פתוח ומגניב שבו זורמים רעיונות בחופשיות, או חדרים קטנים שבהם אפשר לחשוב בשקט? ומה טוב יותר לרווחת העובד ובריאותו? על הקשר בין תרבות ארגונית ויחסי עבודה לעיצוב פנים.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • הבלוג של בלה דיימנט - יוני 2014
    כיצד לעצב סביבת עבודה נכונה

רבים מאתנו מבלים במקום עבודתנו יותר מאשר אנחנו מבלים בביתנו, ומי מאתנו לא היה רוצה להעביר את השעות הארוכות האלה בסביבה נעימה, נינוחה ומפנקת. מה גם שהוכח כבר, שלסביבת העבודה ישנה השפעה די מכריעה על תפוקת העבודה.

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>

  • עיתון הג'רוזלם פוסט - יוני 2013
    Designed to be Inspire

The new premises of 'the  Jerusalem Post' are a breath of , fresh air in more ways than one

למעבר לקריאת הכתבה לחץ כאן >>