לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
31 באוקטובר 2018

המשרד קטן עליכם? רוצים לעבור למשרד חדש אבל חוששים מההתחייבות וההוצאה הכספית?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

אז איך יודעים אם חייבים?

מראה נבוכים למתלבטים:

  • האם ניתן לנצל שטחים לא מנוצלים כיום לצורך הפונציות או המקומות החסרים?
  • מסתבר שלפעמים אנחנו בחסר של כ 20%. בדיקה מעמיקה של ניצול השטח, ניתן למצוא שטחים שניתן לנצל בצורה יעילה יותר ולהושיב יותר אנשים בשטח. לא לשכוח שעמדת עבודה היום, יכולה להיות מסך או לפטופ וקצת שולחן.
  • עמדות עבודה הצמודות לקירות החדר, כשעובד יושב לכיוון הקיר או החלון תופסות פחות מקום ומאפשרות לנצל את השטח בצורה יעילה בהרבה לעומת הושבה במרכז החדר או כמנהל שאפשר לשבת מולו.
  • האם כל האנשים מגיעים באופן קבוע למשרד? אנשי מכירות למשל נמצאים מעט מאוד ימים ושעות בשבוע במשרד. אולי כדאי לתת להם עמדות לחלוק עמדות עבודה. אפילו אם ביום אחד בשבוע יהיה צפוף. לא לשכוח שאם יש יום שכולם מגיעים אז בדר"כ חצי מהיום הזה נמצאים בישיבה.
  • האם ניתן לנצל מעבר לפינת דיונים קטנה (או מיני חדר ישיבות).
  • האם ניתן לוותר על חדרים פרטיים למנהלים? צירוף מספר חדרים וויתור על חדרים פרטים יכול לתת מענה וגם לעשות שינוי בסביבה הארגונית (מומלץ לשתף את המנהלים בהחלטה כזאת)


אחרי שבדקנו ומצאנו שעדיין חסר שטח משמעותי יש עוד כמה דברים שניתן לעשות:
  • האם ניתן להוציא ארכיון או קלסרים שאינם בשימוש שוטף למחסן בבניין.
  • האם ניתן לקבל שטח משוכר אחר בקומה או בבניין שאולי מצטמצם.
  • האם לחברת הניהול בבניין יש שטח פנוי אולי אפילו בקומה שלנו.

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן

שיפור סביבת העבודה שלך יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות וההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.

קרא עוד »

האם חוזה השכירות של המשרד שלך מסתיים?

חוזה השכירות של המשרד שלך כמעט הסתיים. האם אתה מעוניין להישאר בחלל הנוכחי ולהיכנס למשא ומתן עם בעל הבית או רוצה לעבור למקום חדש? מאמר זה ידריך אותך כיצד להתכונן לפגישת החכירה שלך, את הצדדים המעורבים ואת מי עוד צריך לערב.

קרא עוד »

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד »

עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן

שיפור סביבת העבודה שלך יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות וההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.

קרא עוד »

האם חוזה השכירות של המשרד שלך מסתיים?

חוזה השכירות של המשרד שלך כמעט הסתיים. האם אתה מעוניין להישאר בחלל הנוכחי ולהיכנס למשא ומתן עם בעל הבית או רוצה לעבור למקום חדש? מאמר זה ידריך אותך כיצד להתכונן לפגישת החכירה שלך, את הצדדים המעורבים ואת מי עוד צריך לערב.

קרא עוד »

השארת תגובה

דברו איתנו
close slider

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


גלילה לראש העמוד

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


צור קשר





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


​​​​​​​קבלו את המדריך עכשיו, בחינם!
השאירו את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!



הצטרפות לרשימת הדיוור


דילוג לתוכן