לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
31 באוקטובר 2018

המשרד קטן עליכם? רוצים לעבור למשרד חדש אבל חוששים מההתחייבות וההוצאה הכספית?

שיפוץ וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. וגם דורש משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים. שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים התחייבות שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור?

אז איך יודעים אם חייבים?

מראה נבוכים למתלבטים:

  • האם ניתן לנצל שטחים לא מנוצלים כיום לצורך הפונציות או המקומות החסרים?
  • מסתבר שלפעמים אנחנו בחסר של כ 20%. בדיקה מעמיקה של ניצול השטח, ניתן למצוא שטחים שניתן לנצל בצורה יעילה יותר ולהושיב יותר אנשים בשטח. לא לשכוח שעמדת עבודה היום, יכולה להיות מסך או לפטופ וקצת שולחן.
  • עמדות עבודה הצמודות לקירות החדר, כשעובד יושב לכיוון הקיר או החלון תופסות פחות מקום ומאפשרות לנצל את השטח בצורה יעילה בהרבה לעומת הושבה במרכז החדר או כמנהל שאפשר לשבת מולו.
  • האם כל האנשים מגיעים באופן קבוע למשרד? אנשי מכירות למשל נמצאים מעט מאוד ימים ושעות בשבוע במשרד. אולי כדאי לתת להם עמדות לחלוק עמדות עבודה. אפילו אם ביום אחד בשבוע יהיה צפוף. לא לשכוח שאם יש יום שכולם מגיעים אז בדר"כ חצי מהיום הזה נמצאים בישיבה.
  • האם ניתן לנצל מעבר לפינת דיונים קטנה (או מיני חדר ישיבות).
  • האם ניתן לוותר על חדרים פרטיים למנהלים? צירוף מספר חדרים וויתור על חדרים פרטים יכול לתת מענה וגם לעשות שינוי בסביבה הארגונית (מומלץ לשתף את המנהלים בהחלטה כזאת)


אחרי שבדקנו ומצאנו שעדיין חסר שטח משמעותי יש עוד כמה דברים שניתן לעשות:
  • האם ניתן להוציא ארכיון או קלסרים שאינם בשימוש שוטף למחסן בבניין.
  • האם ניתן לקבל שטח משוכר אחר בקומה או בבניין שאולי מצטמצם.
  • האם לחברת הניהול בבניין יש שטח פנוי אולי אפילו בקומה שלנו.

כתבות נוספות

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד

עיצוב המשרד כמנוע להצלחת העסק

לא מעט פרויקטים מעוררי השראה מעטרים את ההיסטוריה של ה BBC, הבניינים של BBC north הם בלי ספק חלק מאותם הפרויקטים. הסיבה המרכזית להקמת מוקד קריאייטיב בצפון אנגליה לא היתה, לפזר את אגרת השידור באופן שווה בכל רחבי הממלכה, מן הסתם, אלא על מנת להתקרב לקהלי יעד נוספים באיזור

קרא עוד

יסודות לעיצוב מוצלח של מרחבי עבודה משותפים Co-Working

אווירה של סטארט-אפים זה תמיד משהו מיוחד עבורי. לכן עיצוב משרדים של חברות סטארט אפ זו התשוקה הגדולה שלי. כמי שהיתה שותפה במספר חברות בתחילת דרכן, אני זוכרת את ההתלהבות. את העבודה הקבוצתית והדיונים על החלום ויישומו. במשרד AOL החדשים הכניסו אווירה של סטרארט-אפ.

קרא עוד

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


השארת תגובה

דברו איתנו
close slider

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


צור קשר





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


​​​​​​​קבלו את המדריך עכשיו, בחינם!
השאירו את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!



הצטרפות לרשימת הדיוור


דילוג לתוכן