עיצוב משרדים היברידיים והתאמתם ל-2024
אורנה ברקת

רוצים שהעובדים יגיעו יותר למשרד?
הגיע הזמן לרענון העיצוב במשרד שלכם

משרד היברידי מעוצב
שהעובדים והלקוחות
מגיעים אליו בחיוך

פרויקטים

עיצוב משרד Impression
בתל אביב
נגן וידאו
עיצוב משרדי
Jerusalem Post
נגן וידאו
עיצוב קליניקה של יוסי עבדו בתכנית הטלויזיה עושים עסק
נגן וידאו

ממליצים

סטודיו אורנה ברקת – עיצוב משרדים היברידיים

משרדנו מתמחה בתכנון ועיצוב משרדים וסביבת עבודה. תכנון משרד המתאים ל 2024, משרד היברידי, בטוח ויעיל, המאפשר גמישות ועבודה של צוות בכל מקום, וחלוקה נכונה של החלל לאזורים ציבוריים ושיתופיים, כך שהעובדים ירצו להגיע למשרד ומאפשר לעובדים לעבוד 2-3 ימים מהבית תוך ראיה רב תחומית, מהירה ויעילה בתקציב המתאים הינה מטרה מרכזית המביאה איתה תפוקה והעצמה של העובדים ויתרון בקליטת ובשימור כח אדם וחזרה של העובדים לעבודה מהמשרד. הסטודיו יעזור לכם בבחינה מחודשת של הצרכים בעיצוב המשרד והתאמה לשינויים הנדרשים בעקבות השינויים בדרישות של העובדים ב-2024 בדגש על שיתוף העובדים בתהליך העיצוב.

איך עובד תהליך עיצוב הפנים?

בשלב הראשון, נעשה איפיון של שטח המשרד: גודל החללים, מיקומם, כמות החללים הציבוריים וההתנהלות מבחינת מחלקות, היררכיה וצרכים כארגון מול השטח הקיים בפועל, כולל צרכי גידול לשנים הבאות. במשרדים גדולים כדאי להכין אפיון מוכן מראש ע"י בעל מקצוע.

נשתף את העובדים, ונקבל מהם את המשוב לבעיות של המשרד הקיים. 

בשלב השני, נבחנות סקיצות שונות של תכנון המשרד ונבחרת החלופה האופטימלית המקובלת עליכם, בשיתוף העובדים.

בשלב השלישי, המטרה היא להגיע לתוכניות אדריכליות ולמכרז. ירידה לפרטים, תקציב, Look & Feel. בשלב זה במידת הצורך ותלוי בגודל ובצרכי הפרוייקט והאם יש צורך בקבלן מבצע ופיקוח עליון של הסטודיו או שיש צורך להתקשר למפקח בניה ו/או יועץ בטיחות, יועץ נגישות, יועץ מיזוג אוויר, יועץ תאורה וחשמל, יועץ תקשורת, יועץ חדר נקי וכד'. במקביל, הסטודיו ואתם מביאים את החלומות שלכם לעיצוב המשרד, וביחד אנו בונים את הקונספט העיצובי  והחומרים בהתאמה אישית המלווה בהדמיות. השלב מסתיים בתוכניות אדריכליות למשרד וכתב כמויות.

בשלב הרביעי, נבחר קבלן ביצוע וכן נבחרים חומרים וצבעים לביצוע הפרויקט. 

ניהול הפרויקט – הפרויקט שלכם מתוכנן ומנוהל בצורה מקצועית. עבודות בניה כולל ליווי עליון של היועצים, אספקה של חומרי הגמר וקבלת אישורי אכלוס.

הסטודיו מלווה את עיצוב הפנים המשרדי במכרז ריהוט הכולל קונספט עיצובי של קירות וטפטים, תכנון הנגרות, הצטיידות וסטיילינג. תכנון הנגרות כדוגמת מטבח, שולחנות, שידות, ארונות, דלפקים, שולחנות לחדרי הישיבות. הצטיידות של כסאות, פינות ישיבה, פינות חוץ ועוד. סטיילינג עד לרמת ווילונות, שטיחים , תמונות, פחים ואביזרים.

אנחנו מאמינים שעיצוב משרד, תורם לתפוקה של העובדים ושימור כח האדם שלכם. לכן הסטודיו כאן בשבילכם. פרויקט תכנון ועיצוב משרד הינו פרויקט מורכב הדורש מקצועיות ומיומנות. הסטודיו עושה כל מאמץ לתת לכם תכנון יעיל, מיומן ומדוייק. לקבל החלטות נכונות במהירות וביעילות, לייצר פתרונות מקוריים בהתאמה אישית ובתקציב מתאים ובכל זאת ההחלטות החשובות נשארות בידיים שלכם. נשמח לעמוד לשרותכם, אורנה ברקת.

קבל את המדריך עכשיו, בחינם! השאיר את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!

איך לחסוך הרבה כסף,
אנרגיה ומאמץ כשמתכננים משרד!

רוצה לקבל מדריך מיוחד ללא עלות?