Impression – תכנון ועיצוב משרד

עיצוב משרד הייטק / תכנון משרד / 100 מ"ר / תל אביב

חברת Impression הינה חברה מומחית בשיווק ופרסום ברשת האינטרנט. החברה קיימת כבר כ 10 שנים, ומשתמשת בשיטות של אופטימזציה (חקר ביצועים) על מנת למקסם את התוצאות. מבין לקוחות החברה נמנים: סופר פארם, BUG, דיסקונט, קרסו מוטורס, ישרוטל ועוד. החברה עברה למעונה החדש ברח' המסגר בתל אביב. שטח הפרוייקט 90 מ"ר. 

החלל עם 2 המפלסים שבו, חדר הישיבות עם קירות הזכוכית והתקרה החשופה השחורה והמגניבה היו כבר בנקודת ההתחלה. החזון של יוסי היה משרד מגניב שהעובדים ישמחו לעבוד בו. בתקציב לא גדול וחזון, המציאות עלתה על כל דמיון. יוסי רצה להסתיר את החלונות ושיכנס דרכם אור.

כדי שהחלל יהיה מגניב כדאי להעיז. צבעים אופטימיים ומינון נכון, טפטים ובחירה נכונה של ריהוט.  הדמיות ומודל תלת מיימדי עזרו ליצירת קונספט מוסכם והתוצאה עולה על כל דמיון. 

עיצוב משרד - כיצד להפוך חלל אפור ומשעמם לצבעוני ומזמין

כדי שהחלל יתחבר למיתוג של החברה, בחרנו בצבעוניות של ירוק -מהלוגו, והוספנו לו כתום וורוד אופטימיים. צבענו את העמודים. לקירות נבחר צבע אפור-חום לא בהיר במיוחד. הפרקט אלון והתקרה נשארה שחורה. 

בעיצוב המשרד, הישיבה הינה בשולחן משותף ומצד שני יש במשרד פינות רבות, וגם שני חדרים פתוחים למייסדים.

עיצוב משרד open space

על מנת להסתיר את חלונות הבנין, כיסינו את החלונות בבד חדיר אור, ובחרנו בתמונות תל אביביות מבנק תמונות: אופניים, מלון דן ובר.

את התמונות בחרנו מבנק תמונות. והרהיטים נבחרו בצבעוניות מתאימה במרכז תצוגה שנפתח באותו הזמן מחברת SUPER DESK. כורסת ה EGG CHAIR הצבעוניות והספה הצהובה מ URBANS.

חדרי ישיבות מעוצבים
חללי עבודה מעוצבים

חדר הישיבות נשאר כשהיה כולל השנדלייר. אבל עכשיו זה היה נראה אחרת.

חדר ישיבות לעובדי הייטק
חדר ישיבות מעוצב לעובדי הייטק

המטבח נמצא בחלל הפתוח של העובדים ומאפשר שיחה ושיתוף בצד, כמו גם פינות נוספות במשרד.

פינות רביצה מעוצבות במשרד
עיצוב מטבחון למשרד

קונספט הפרוייקט

תכנון המשרד עבר מספר שלבים: בשלב הראשון – תכנון משרד. בשלב השני – קונספט עיצובי של הפרוייקט הממוחש בעזרת הדמיות, בשלב השלישי – ליווי הפרוייקט בהוצאת מכרז הקבלני וליווי הפרוייקט בשטח.

הדמיה למשרד מעוצב צבעוני
הדמיית עיצוב משרד

לפני השיפוץ

מטבחון עמד במקום בו עומד כרגע שולחן העבודה המשותף של העובדים ובעל הבית לא היה מוכן שנזיז אותו למקום חדש. ברור שבעל הבית לא יכול היה לעמוד בקסמנו ובעובדות שהבאנו לפניו.

משרד לפני עיצוב
עיצוב משרד - חלל עבודה לפני עיצוב