קיימות, עזרה לקהילה וערכים הן המיתוג החדש של קוקה קולה ויוניליבר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
31 באוקטובר 2018

קיימות, עזרה לקהילה וערכים הינה המיתוג החדש של חברות ענק כמו קוקה-קולה ויוניליבר. קוקה קולה יצאה בקמפיין של עזרה לקהילה. פעולותיה בתחום הקיימות של חברת קוקה קולה המקומית זיכו הזכיינית הישראלית במקום הראשון … וכך כתבו נותני הפרס:  לאור "תרומתה לרווחת הצרכנים, לקהילה ולסביבה". הטרנד הוא עולמי ולא מקומי. מסתבר שחברות הענק משקיעות בקיימות ועזרה לקהילה וזה מביא להן הצלחה בשורת הרווח.

באופן אישי, אני משכתבת את אתר האינטרנט שלי בעזרת חברת TechJump  שהינו מיזם חברתי עסקי בליווי עמותת עלם ומאחוריו יש חלום: להביא לעסקים פתרונות לבנייה, עיצוב וקידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שאנחנו מהווים פלטפורמה יציבה עבור צעירים מרקע מורכב. מאפשרים להם  לרכוש מקצוע מבוקש ואיכותי ופותחים בפניהם צוהר למציאות אחרת וטובה יותר.

אני גם מרצה בהתנדבות לעמותת "תופסים כיוון" שחרטה על דגלה –לפעול למען שוויון הזדמנויות תעסוקתי מתוך אחריות חברתית ואמונה כי לכל הצעירים האקדמאים במדינת ישראל ללא קשר למקום מגוריהם או למוצאם יש זכות שווה להשתלב בשוק התעסוקה במשרה הולמת לכישוריהם ולפתח קריירה בה יביאו לידי ביטוי את יכולתם.

 

אני מגיעה לקבוצות הצעירים שהעמותה מאמצת ומדברת איתם על המזל- מחקר שנעשה ע"י ד"ר ריצ'רד וייסמן לאנשים שאמרו שיש להם מזל ואנשים שאמרו שאין להם מזל, ואיך אפשר להשפיע על המזל. על תומאס אדיסון שאמר "אנשים רבים התייאשו בלי לדעת עד כמה היו קרובים להצלחה" , לא לפחד ללכת מעבר לגבולות שלנו ולהיות מוכן להיכשל. מכל כשלון לומדים. וגם על להגיד לעצמנו דברים טובים. אני מדברת על תפיסת העולם שלי ונותנת להם לחוות על בשרם איך הם עוצרים את עצמם. ותוך כדי, מספרת להם על החיים שלי ועל הניסיון התעסוקתי שלי. איך הפכתי מתכנתת ומנהל פרוייקטים בתעשיית ההייטק למעצבת משרדים.בשבילי תרומה לקהילה ומעשים טובים עושה לי טוב. אני נוגעת בהם וזה עושה לי טוב. גם עיצובי הפנים מבחינתי הוא סוג של נגיעה באנשים, ובאנרגיות שלהם. אני עושה כרגע פרוייקט לאגית טכנולוגיות שהינה עמותה לנפגעי נפש תחת העמותה לבריאות הציבור של ביטוח לאומי. אגית, הינו מפעל להרכבה של מוצרים רפואיים והחזון הוא לעשות מהבניין סביבת עבודה הדומה לסביבת הייטק.

אם גם אתם מתעניינים במעבר למשרד חדש או חידוש הקיים – התקשרו אלינו עכשיו

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


עיצוב משרד הייטק המתאים לדור המילניום

ששלושה רבעים מהעובדים בהייטק הם בני המילניום וכמעט כשני שליש עד מחצית מהעובדים בשאר מקומות העבודה. האם מראה מקום העבודה שלך מתאים לדור המיליניום האם לעיצוב המשרדים שלך יש את הדרוש כדי למשוך את מאגר הכישרונות החדשני ההולך וגובר, בתחרות ההולכת וגוברת על כח אדם איכותי במיוחד בתחומי ההייטק?

קרא עוד »

עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן

שיפור סביבת העבודה שלך יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות וההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.

קרא עוד »

השארת תגובה

דברו איתנו
close slider

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


גלילה לראש העמוד

נשמח לדבר איתכם





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


צור קשר





לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


​​​​​​​קבלו את המדריך עכשיו, בחינם!
השאירו את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!



הצטרפות לרשימת הדיוור


דילוג לתוכן